duminică, 1 decembrie 2013

Căutări


Te caut în zare, dar ţie îţi place să fugi şi te ascunzi de ochii mei.
Te caut în mare, dar chiar şi marea a îngheţat în singurătatea ei.
Te caut în razele soarelui, dar peste mine plouă cu stropi mărunţi şi ascuţiţi.
Te caut în locurile prin care trec, dar tu şi timpul întotdeauna vă grăbiţi.

Te caut în apus, dar răsăritul mă trezeşte şoptindu-mi că a fost doar un vis.
Te caut în noapte, dar alunec de fiecare dată în al insomniei adânc abis.
Te caut în răsărit, dar el te poartă mereu în braţe străine.
Te caut în şoapte, dar ele se sting neconsolate, la fel ca mine.

Te caut în vise, dar mă strivesc sub greutatea lor.
Te caut în promisiuni, dar ele au aromă de clor.
Te caut în flăcări, dar focul se stinge cu promisiuni deşarte.
Te caut în versuri, dar adevărul nu stă scris în vreo carte.

Te-am căutat; am fi putut avea o simbioză perfectă, dar ţie îţi trebuia doar o zi.
Şi mă întreb dacă tu simţi ce simt şi eu, dar tu aluneci ca noaptea pe buzele dimineţii.
Încă un an a trecut, încă o promisiune s-a pierdut, dar timpul a rămas tăcut.
Încă un an a trecut precum zece, dar ce a fost făcut nu poate fi desfăcut.

Aş vrea ca timpul să îmi ţină companie, dar el e un călăreţ singuratic.
Aş vrea ca tu să mă cunoşti, dar regretul tău e doar un gând uşuratic.
Aş vrea ca eu să fiu al tău, dar tu cauţi doar fluturaşi.
Ai mereu nevoie de ceva nou, dar tu rămâi aceeaşi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu