duminică, 18 august 2013

Tablou Erotic

Cine ar fi crezut, in ziua in care te-am cunoscut, ca un sarut incolor va lasa in urma atata dor? Bucati de scrisori arse erau asezate ca o spirala de frunze colorate. Ceasul ruginit anunta toamna cu ecoul vantului prin sicomorul pictat in culorile curcubeului. Flori uscate amestecate pe o masa contemplau starea de ameteala cu o cheie Sol atarnata la capatul unui lantisor peste o pana inmuiata in cerneala.
Imi amintesc cum ai pictat un zambet pe perete in timp ce eu priveam o inima din creioane colorate. Ai sorbit din cana plina cu flori de liliac si ai iesit, razand, in cerdac. Te-am urmat pe un drum de tara, peste un camp in vara, catre o plaja goala in acorduri de chitara. Si cand Soarele a imbratisat marea la al apusului soroc, am vazut impreuna dragostea dintre apa si foc. Am dansat un dans pictat in stropi de culoare si ne-am privit pupilele in forma de inimi cu inflacarare.
Ca doua felii de portocala prinse cu un ac de siguranta ne-am pictat pe trupuri sentimentele cu dulceata. Am baut apa aprinsa in culorile curcubeului in timp ce admiram stelele cerului. Iar tu ti-ai lasat vioara peste portative si ai venit sa ne sarutam, stropiti de culori exortative. Incercand sa ne cunoasteam, ne-am privit reciproc, pana cand sangele din venele noastre a dat in clocot. Ne-am atins suav urmarind contururile trupurilor noastre pana cand ele s-au topit, amestecand culorile cu florile din glastre.
Afara era intuneric si ploua, dar noi am iesit imbracati doar in haina de vopsea. Ne-am aruncat impreuna printre picaturi si am dansat varsand culorile in straturi. M-ai invatat ordinea culorilor curcubeului si mi-ai aratat toate culorile pamantului. A urmat o cina din spaghete colorate, cu desert din buze sarutate. Apoi ne-am scufundat in patul tau din panze si culori si am plutit pe curcubeu, in vis, pana la nori.
Dimineata m-am trezit privit de ochii tai desenati pe o hartie, pe care scria sa te caut in bucatarie. Ma asteptai cu o cana de cafea cu lapte, iar afara ningea bland peste frunzele colorate. Mi-ai oferit o felie de prajitura pe o farfurie alba si mi-ai aratat cum pasari se desprindeau dintr-o pana colorata. Mi-ai turnat dintr-o sticluta esenta de iubire si m-ai lasat sa o pastrez in amintire. Ai deschis un borcan plin cu fluturi si i-ai lasat sa zboare departe, iar din puful lor ai scris cate un „te iubesc” cu fiecare culoare in parte.
De atunci te gasesc pictand in fiecare dimineata, pe undeva pe-afara ori prin casa, dar nu am nicio teama, stiu ca viata noastra nu va fi monocroma. Si chiar daca pare totul un dezastru uneori, reusim mereu sa desenam totul in culori si nu conteaza ca suntem mai mereu patati, de iubire si fericire ne lasam colorati. In tablouri si compozitii ascunzi iubirea noastra, dar eu vad totul privind prin ele ca printr-o fereastra. Iar intr-o zi, candva, vom admira impreuna marea, de pe o plaja goala peste un camp, in vara, si vom privi inapoi cu drag spre un sarut dintr-un cerdac...

20 de comentarii:

  1. Acesta e unul dintre cele mai profunde texte...
    O iubire colorata in nuantele cele mai calde. O imbinare perfecta a culorilor. O imbinare perfecta a doua suflete. :)

    Frumos, foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-ar fi si realitatea macar pe jumatate profunda... Multumesc :)

      Ștergere
    2. Ar putea fi... Si poate chiar mai mult de jumatate. ;)) Cred ca totul depinde de fiecare, de cunoasterea fiecaruia.

      Ștergere
    3. Ba din contra, oamenii sunt si mai superficiali...

      Ștergere
    4. Da, din pacate asa este. Nu ne place sa analizam, pare prea mult, prea dificil... pare prea de neinteles.

      Ștergere
    5. Si asta face diferenta: un om care simte nu isi poate explica; un om care nu simte nu are nevoie sa isi explice...

      Ștergere
  2. Dulceata in cuvinte,
    Dulceata cat cuprinde...
    Culorile sunt fermecate,
    Sunt imbracate-n scumpe soapte,

    Tabloul ce-a ascuns iubirea,
    Iti daruieste amintirea...
    In suflet de il vei purta
    Dorinta te va mangaia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un vis, o vorba, o soapta,
      Toate-s dulci ca o fructa coapta...
      Iubirea e mai dulce decat mierea
      Si despartirea mai amara decat fierea...

      Un tablou se arata-n noapte,
      O amintire povestita in soapte,
      Un vis venit din adancul sufletului
      Unui om ce-asteapta iubirea... nimanui.

      Ștergere
  3. E mai mult un tablou romantic, suav decat erotic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos descris, Tibi! Mi-am permis sa iau doua citate din acest fragment, pentru a le face cunoscute si pe pagina pe care o administrez. Bineinteles, cu numele tau, nu blogul, etc. :)

    Felicitari. Inca o data, un articol minunat, demn pentru a sta pe pegina unei carti care iti poarte numele...eu o astept, sperand ca te vei hotara sa faci acest pas!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Cine stie... poate va veni si cartea aceea candva. Pana atunci ma bucur ca cineva imi apreciaza scrisul :)

      Ștergere
    2. Am observat ca am facut o gramada de greseli. Sper ca s-a inteles ce era important :)

      Ștergere
    3. Cu totii gresim, suntem doar oameni :)

      Ștergere
  5. la mare ...undeva , in Corbu ...există un colțișor de rai ce se potrivește cu " nebunia" de cuvinte și trăiri pictate de tine aici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un astfel de loc există pretutindeni, depinde doar de cine îl alege. :)

      Ștergere
  6. :) de cele mai multe ori , locul nici nu contează :P , ci doar persoana ce îți ține companie ;)

    RăspundețiȘtergere