luni, 20 ianuarie 2014

Idilă Nudă


Astăzi plouă şi în camera mea e întuneric semiobscur,
Dar asta nu mă opreşte să studiez totul împrejur...
Te văd întinsă pe pat, aşa cum îţi place ţie
Şi mă chemi şi îmi spui că îţi este frig
Şi că ai vrea să îţi împarţi căldura cu mine.

Mă aşez lângă tine şi îţi sărut mâna creatoare,
Iar tu îmi zâmbeşti şi îmi desenezi un apus pe mare...
Îl văd în distanţă, dar ca gândul zboară
Şi ne lasă în întuneric şi îmi spui că îţi este teamă
Şi că ai vrea să te îmbrăţişez şi să fac teama să dispară.

Te îmbrăţişez şi îţi simt inima caldă bătând cu putere,
Dar asta nu mă opreşte să-ţi simt în minte ascunsele mistere...
Încerc să le descifrez, aşa cum vrei tu să ne jucăm
Şi mă îmbii şi îmi spui că mă aşteaptă o răsplată
Şi că ai vrea ca în taina lor să ne sărutăm.

Mă aplec asupra ta şi te sărut pe frunte, apoi pe buze,
Iar tu îmi zâmbeşti şi sufli din palma ta două frunze...
Le privesc în zborul lor, dar ele parcă mai mult dansează
Şi ne invită în dansul lor şi îmi spui că vrei să dansăm
Şi că ai vrea să te port în paşi de dans până la amiază.

Te ridic pe braţe şi îţi simt sângele clocotind în vene,
Dar asta nu mă opreşte să-ţi simt amintirile transpuse în desene...
Le văd pe fiecare, aşa cum ai dorit să le ilustrezi
Şi mi le arăţi şi îmi spui că vrei să le înnoieşti
Şi că ai vrea să te visez în timp ce mă visezi.

Mă învârt cu tine pe acordurile inimilor noastre în dansul lin,
Iar tu mă săruţi şi îmi şopteşti vorbe dulci în glasul tău calin...
Le ascult pe fiecare, aşa cum numai tu poţi să le spui
Şi mi le repeţi şi îmi spui că vrei să le zugrăveşti
Şi că ai vrea să ne iubim până la sfârşitul timpului.

Te dezbrac şi îţi simt sufletul plin de căldură şi bunătate,
Dar asta nu mă opreşte să-ţi simt frământările pline de greutate...
Le simt pe fiecare, aşa cum le gândeşti, confuză
Şi te fereşti şi îmi spui că vrei să le laşi în urmă
Şi că ai vrea ca eu să te iubesc fără vreo clauză.

Continui să te dezbrac şi îţi studiez liniile fine dintre emoţii,
Iar tu te descoperi şi îmi şopteşti că faţă de mine nu ai reţineri...
Le cercetez pe fiecare, aşa cum le simţi, amestecate
Şi mi le oferi şi îmi spui că pot fi ale mele toate
Şi că ai vrea să fim împreună pentru eternitate.

Acum eşti nudă, lipsită de secrete ori apărare,
Dar asta nu mă opreşte să te descopăr în continuare...
Îţi studiez fiecare gând, fiecare formă, aşa cum se frâng ori unduiesc
Şi tu îmi zâmbeşti, satisfăcută, şi mi le povesteşti
Şi aş vrea să te văd în fiecare dimineaţă şi să îţi spun că te iubesc.

2 comentarii: