luni, 14 octombrie 2013

Recviem


Mi-am vandut paharul pentru o sticla
Si imi pare ca ma vand prea ieftin si fara frica.
M-am avantat in adevar dincolo de limite
Si mi-am pierdut timpul si prietenii printre regrete.

Mi-a plans sticla taine de demult
Si mi-a umplut sufletul de tumult,
Mi-a dat dorurile si lacrimile ei
Si m-a lasat sa le judec cu temei.

Orice mi-ai spune acum e in zadar,
Cuvintele se pierd intr-un ecou amar
Si vantul bate in usa sa o sparga,
Ma cheama cu el in lumea larga.

Orice ai face acum nu are rost,
Faptele si vorbele au toate un cost
Si eu nu mai am ce pierde,
Nici macar durerea care ma arde.

Nu vreau sa imi spui ce am pierdut,
Caci momentul asta mereu l-am temut;
Am aflat ca viata nu se masoara in cuvinte,
Chiar daca ele sunt dintre cele mai sfinte.

Nu vreau sa imi spui ce ma asteapta,
Stiu ca nu exista nicio cale dreapta,
Nu exista un drum intins catre scop
Si obstacolele nu se rezolva cu un hop.

Timpul nu mai are rabdare cu mine,
Peste ieri se rastoarna repede un maine
Si daca mai stau prea mult astazi
Am sa ratacesc in intunericul de pe strazi.

E greu sa ma mai intorc acum,
De data asta e mai mult decat un drum.
Degeaba mai versi lacrimi si rugaciuni,
Pentru mine nu exista minuni.

Sa nu te intristeze lipsa mea,
Va fi mai usor cand va trece vremea;
Si de ma vei cauta vreodata,
Ma vei gasi in aceeasi lume abandonata.

In clipa asta nimic nu mai conteaza,
Nici macar timpul nu stie ce urmeaza,
Dar stiu ca n-o sa ne revedem,
Asa ca iti las in urma acest recviem.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu